Egyre kevesebb esélyük van a túlélésre az utazást és szállást csomagban értékesítő utazási irodáknak, mára ugyanis a legtöbb utas megtanulta, hogyan spórolhat sokat nyaralásának lefoglalásakor, melynek köszönhetően az árak jelentősen csökkentek egy év távlatában - világít rá a brit Co-op Travel kutatása.
Az anyagot készítő utazási iroda adatai szerint a szigetország lakóinak körében legkedveltebbnek számító 15-30 desztináció esetében egytől-egyig csökkentek az árak a tavalyi szinthez képest. A britek természetesen továbbra is Spanyolországot favorizálják.
A Co-op Travel számai szerint egy 4 fős család mallorcai nyaralása idén 240 fonttal kerül kevesebb mint tavaly, így már 1748 fontból megúszható a kaland. Ibiza esetében 220 fontot lehet spórolni.
A kutatást készítő iroda vezetője kiemelte, hogy az árak még a szünidei periódus előtt fokozatosan csökkentek, az iparági adatok pedig egyértelműen rávilágítanak arra, hogy a csomagban történő értékesítés már a múlté. A legtöbben a szállást és a repülőjegyet külön foglalják le, a foglalási időpontok terén pedig megfigyelhető, hogy egyre később véglegesítik útjukat a nyaralók, hogy olcsóbb, last minute ajánlatokat kapjanak.
Az anyag előrevetíti, hogy a tendenciák fényében számos hagyományos utazási iroda lehúzhatja a rolót.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok
- Komoly meglepetést okozott az oszakai állatkert vízilova
- BL-negyeddöntő: egygólos előnyben a Veszprém
- Érkezik az újabb alaptörvény-módosítás – a nap hírei
- Drámai helyzetbe kerültek a hollandok
- Saját fiát szúrta hasba a kialakult vita hevében