Az első egy milliárd laptop eladása után a digitális óriásvállalatok újabb célpontot keresnek termékeiknek, melyet a harmadik világ óriási felvevőpiacában vélnek felfedezni, ahol azonban a jelenlegi árak mellett nem tudnának megfelelő eladási volument elérni.
A harmadik világ országaiban egy átlagos család éves jövedelme alig haladja meg az 5000 dollárt (körülbelül 1 millió forintot), ebből kellene a szülőknek kigazdálkodnia az általuk az előrejutás feltételének vélt számítógépet, mellyel gyermekeiknek megteremtik a lehetőséget a tanulásra.
A szülők hajlandósága a pénzügyi áldozatot jelentő vásárlásra magas, melyet a számítógépgyártók mindenképpen szeretnének kiaknázni, legutóbb az Intel jelezte, hogy az évek óta érkező kisebb szállítmányai helyett szeretné tömegtermékekkel ellátni a piacot, melyek közül a legolcsóbb mindössze 199 dollárba, azaz nagyságrendileg 36 800 forintba kerül majd.
Az Intel döntését a Minden Gyereknek egy Laptopot Alapítvány kezdeményezése előzte meg, mely a nagy gyártókat tömörítve elkészített az összesen 176 dollárba kerülő fehér zöld mini laptopot, melyből 3 millió darab már meg is érkezett a kiszemelt országokba.
A tömeges áruszállítást most megkezdő Intel több terméket is legyártott, melyek közül a legdrágább 500 dollárért vagy közel 92 ezer forintért kerül majd a boltokba. A versenytárs által gyártott számítógépeken a Linux működik, az Intel gépeire pedig várhatóan a Microsoft dolgoz majd ki egy a tervezettek szerint 3 dolláros operációs rendszert.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Komoly bírságot kapott az egyik hazai bank
- Eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
- Dél-Magyarországon is egyre gyakrabban bukkan fel egy emberre is veszélyes galandféreg
- Babos Tímeáék döntősök Rouenban
- Andrej Babis: az illegális migráció rákbetegség, az uniós paktum nem gyógyítja
- Nagy Márton: önfenntartó társasággá kell válnia a Magyar Postának