Hivatalosan is bejelentette a Tesco, hogy vissza lehet élni a repülőút-mérföldeket gyűjtő akciójával, melynek keretében a vásárlók a számla összértékének függvényében légi mérföldeket kapnak.
Nagy-Britanniában egy rendőr bukott le, aki az önkiszolgáló pénztárnál rendszeresen többször olvastatta be kuponjait, melyeket a rendszer újra és újra számításba vett, így meglehetősen szépen gyűlt a leutazható távolság.
A The Times értesülései szerint mire nyakon csípték a rendőrt, már 18 ezer British Airways mérföldet gyűjtött össze, mellyel 3-szor megtehetné a London-New York útvonalat oda-vissza.
A bíróságon kiderült, hogy a férfi teljesen a csalás megszállottjává vált és naponta 3-szor is visszament az üzletbe mérföldeket gyűjteni. A rendőr egyébként vallomása szerint szólni akart a Tesco illetékeseinek a kiskapuról.
A Tesco tudatta a nyilvánossággal, hogy volt tudomásuk a hibáról, de azt túl drága lenne kijavítani, ezért a jövőben is csak azokra csapnak le, akik feltűnően gyakran látogatják az üzleteket.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


