Rendkívül jól teljesített a PlayStation3: első európai hétvégéjén a Sonynak sikerült 600 000 konzolt értékesíteni annak ellenére, hogy ez a piacon kapható legdrágább eszköz.
Az eredmény kiemelkedő voltát jól mutatja, hogy a két legnagyobb versenytársnak, a Microsoftnak és a Nintendonak az első egy hónapban sikerült hasonló eredményt elérni.
A vállalat által közöltek adatok szerint az eddig értékesített mennyiség körülbelül 400 millió fontot tesz ki, amely a termék árának nagyságából fakadóan is, az Egyesült Királyságban 425 fontot (156 000 forintot) kérnek egy konzolért, rekordbevételnek számít.
A PS3 sikerét támogatja az előd a PS2 elterjedtsége is: a 2000-es megjelenés óta 42 millió PS2-est értékesítettek a régióban. Emellett fontos szerepet játszott a sikerben az is, hogy az egy éves késés meghozta gyümölcsét, így a Sony a legnagyobb játékarzenállal együtt tudta bevezetni a piacra legújabb üdvöskéjét.
A teljes sikert azonban még igencsak korai lenne kijelenteni, mert az Egyesült Államokbeli sikeres kezdet után a PS3 értékesítése visszaesett, az első négy hónapban összesen 1,1 millió konzolon sikerült a vállalatnak túladnia, míg a Microsoft xBox360 elnevezést viselő termékéből a megjelenés utáni első három hónapban sikerült 1 milliót értékesíteni.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy az olcsóbb eszközök hosszú távon sikeresebbek, legalábbis a tengerentúlon, így elképzelhető, hogy a Sony problémákkal küzd majd azután, hogy a rajongók tömege már otthon örül várva várt kedvencének.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban