Csütörtökön bejelentette az NBC Universal médiavállalat, hogy az NBC.com címen elérhető oldalán a YoutTube-hoz és a MySpace-hez hasonló közösségi funkciókat vezet be.
Az NBC közleménye szerint felhasználók az oldalon NBC videókat oszthatnak majd meg barátaikkal, és megjeleníthetik azokat blogjaikon, vagy egyéb közösségi oldalakon.
Ezen túlmenően lehetővé válik saját videofelvételek, illetve fényképek feltöltése és megosztása is. A felhasználók publikus, saját magukról szóló profilt is kiépíthetnek az oldalon, sőt lehetőség nyílik majd rajongói csoportokat is létrehozni egyes kedvenc műsoraikkal kapcsolatban.
Az új kezdeményezés egyelőre még nem kapott nevet. Az NBC elsősorban arra helyezi a hangsúlyt, hogy a legnézettebb műsorai újra megnézhetőek legyenek, természetesen reklámokkal ellátva. Az új vállalkozás nem titkolt célja, hogy az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő YouTube-bal szemben teremtsen alternatívát.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








