Csütörtökön bejelentette az NBC Universal médiavállalat, hogy az NBC.com címen elérhető oldalán a YoutTube-hoz és a MySpace-hez hasonló közösségi funkciókat vezet be.
Az NBC közleménye szerint felhasználók az oldalon NBC videókat oszthatnak majd meg barátaikkal, és megjeleníthetik azokat blogjaikon, vagy egyéb közösségi oldalakon.
Ezen túlmenően lehetővé válik saját videofelvételek, illetve fényképek feltöltése és megosztása is. A felhasználók publikus, saját magukról szóló profilt is kiépíthetnek az oldalon, sőt lehetőség nyílik majd rajongói csoportokat is létrehozni egyes kedvenc műsoraikkal kapcsolatban.
Az új kezdeményezés egyelőre még nem kapott nevet. Az NBC elsősorban arra helyezi a hangsúlyt, hogy a legnézettebb műsorai újra megnézhetőek legyenek, természetesen reklámokkal ellátva. Az új vállalkozás nem titkolt célja, hogy az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő YouTube-bal szemben teremtsen alternatívát.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








