Kézenfekvőnek tűnhet mégis csak most alkalmazzák először az amerikai ingatlanközvetítők a YouTube biztosította lehetőséget, hogy nagy tömeget érjenek el minimális befektetéssel a YoutTube-on keresztül, hiszen a kisfilm feltöltése ingyenes.
A módszert alkalmazó ügynökök által kínált ingatlanok iránti érdeklődés megtöbbszöröződött a kisfilmek hatására, amelyek a világítás és az egyék "kozmetika" hiányával bizalmat ébresztenek a nézőkben. A YouTube alkalmazásának nagy előnyeként említették meg azt is, hogy olyan csoportot és korosztályt képesek elérni ezen a csatornán keresztül, amelyek más internetes fórumon keresztül szinte megközelíthetetlenek lennének.
Az hirdetési eljárást olyan értékesnek tartja a tengerentúli ingatlanügynökök szövetsége, hogy nemrég megjelent ajánlásában külön kiemelték ennek használatát. Egyes szakértők egyszerűen egy természetesen fejlődés részének tartják az internetes lehetőségek ilyen módon való felhasználását.
S hogy miért nem használják mégsem széles körben a módszert? A válasz a módszer egyik alkalmazója szerint egyszerűen a jelenleg tevékenykedő ingatlanügynökök korosztályában rejlik, legtöbbjük 50 év feletti és még email címmel sem rendelkezik, nemhogy behatóbban foglalkozna az internet adta lehetőségekkel.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét
- Nehezen elérhetőek a háziorvosok
- A magyar háztartások közel egyharmadában még mindig fával fűtenek
- Piros lapot kapott Kerkez Milos, csapata fellebbez a döntés ellen
- Szijjártó Péter: ez történelmi esemény
- Moszkva atomháborúval fenyegette meg Varsót