Kézenfekvőnek tűnhet mégis csak most alkalmazzák először az amerikai ingatlanközvetítők a YouTube biztosította lehetőséget, hogy nagy tömeget érjenek el minimális befektetéssel a YoutTube-on keresztül, hiszen a kisfilm feltöltése ingyenes.
A módszert alkalmazó ügynökök által kínált ingatlanok iránti érdeklődés megtöbbszöröződött a kisfilmek hatására, amelyek a világítás és az egyék "kozmetika" hiányával bizalmat ébresztenek a nézőkben. A YouTube alkalmazásának nagy előnyeként említették meg azt is, hogy olyan csoportot és korosztályt képesek elérni ezen a csatornán keresztül, amelyek más internetes fórumon keresztül szinte megközelíthetetlenek lennének.
Az hirdetési eljárást olyan értékesnek tartja a tengerentúli ingatlanügynökök szövetsége, hogy nemrég megjelent ajánlásában külön kiemelték ennek használatát. Egyes szakértők egyszerűen egy természetesen fejlődés részének tartják az internetes lehetőségek ilyen módon való felhasználását.
S hogy miért nem használják mégsem széles körben a módszert? A válasz a módszer egyik alkalmazója szerint egyszerűen a jelenleg tevékenykedő ingatlanügynökök korosztályában rejlik, legtöbbjük 50 év feletti és még email címmel sem rendelkezik, nemhogy behatóbban foglalkozna az internet adta lehetőségekkel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


