A Heves megyei Ivádon eddig egyetlen utcanevet sem adtak el, melyet a polgármester a kevés marketingmunkának tud be. a legolcsóbb utcanév 25, a legdrágább 60 millióba kerül - írja a Magyar Hírlap.
A település honlapján minden héten szavazást tartanak a legnépszerűbb külföldi hírességekről, aki nyer azt levélben keresik meg a lehetőséggel. A kezdeményezést eddig egyetlen sztár sem méltatta válaszra, de a helyiek azért reménykednek...
A tervek szerint ha egy neves zenészt sikerülne a faluba csábítani, nem fizetnének a fellépésért, hanem utcanevet adnának neki cserébe, a jegyeladásból befolyó bevétel pedig a település kasszáját gyarapítaná.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


