A hívatlan reklámokat szűrő programok megjelenésével újabb csatornát kellett keresnie a spamek terjesztőinek, hogy továbbra is bombázhassanak a különböző, gyakorta trágár ajánlatokkal. Természetesen lázas kutatások eredményre vezetett, így a kéretlen reklámok áradatára számíthatunk, amelyek a változatosság kedvéért a VoIP felhasználókat célozzák.
Érhető, hogy a direkt marketing eszközöket a hagyományos telefonos csatorna helyett az Interneten fellelhető lehetőségeken használják, amelyek jelentős mértékben csökkenti költségeiket. Az "Internettelefonon" keresztül terjedő reklámokat a szaknyelv SPIT-nek (Spam over Internet Telephony), amely a gyakorlatban egy gépi hangüzemet közvetítését jelenti.
Nemrégiben született jelenség orvoslásához azonban már hozzákezdtek a szoftvergyártók, közülük is a japán Nec jelentette be először az új szűrő életre hívására irányuló törekvéseit, amelyek megvalósulásának eredményeképpen a program már tesztelés alatt áll.
A VoIP Seal képes lesz kiszűrni és gátolni azokat az partnereket, akik gépi üzenetet szeretnének továbbítani, megkímélve a kellemtelenségektől az Internettelefon használóit.
A program kereskedelmi forgalomba való helyezéséről és áráról egyelőre még nem esett szó, annak megjelenése azonban, a japán vállalat vezetősége szerint garantálhatja az egész világon népszerű VoIP technológia jövőjét.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ököllel támadt az őt megbírságoló rendőrre
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak