Nem indít eljárást a Gazdasági Versenyhivatal azon cipőboltok ellen, melyek megtévesztő reklámmal próbálják becsalogatni a vásárlókat. Az üzletekre vonatkozóan számos bejelentés érkezett a hatósághoz, ezeket azonban a szórólapok kis példányszáma miatt vizsgálat után elutasították - írja a Világgazdaság.
Érdemes megjegyezni, hogy a szórólapokkal ellentétben az üzletekben nem márkás spanyol és olasz cipőkkel találkozhatnak a vevők, hanem kínai származású termékek közül válogathatnak.
A szórólapon feltüntetett "Csődeljárás indult cégünk ellen" felirat több szempontból sem állja meg a helyét, ha kicsit jobban belegondolunk. Egyrészt csődeljárást a cég saját maga ellen kérhet, amennyiben nem tudja kiegyenlíteni a vele szemben fennálló követeléseket, de bízik abban, hogy meg tud egyezni hitelezőivel. A cég tehát ebben az esetben nem akarja befejezni működését, ez csak felszámolás vagy végelszámolás útján kerülhet szóba.
Az megint más kérdés, hogy a "csak a mai napon" kitétel sem állja meg a helyét, hiszen ilyen szórólapot bármikor könnyen beszerezhetünk...

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


