Nem mindennapi akcióval kezdi az újévet a Tesco, a brit kiskereskedelmi óriás a szigetországban mintegy 600 termék árát csökkenti tartósan jelentős mértékben, összesen mintegy 80 millió font értékben.
A drasztikus lépés része a cég stratégiájának, melynek keretében mindenképp az árat szeretnék a választás döntő tényezőjévé tenni, annak ellenére, hogy a közelmúltban a környezettudatosság és az egészséges életmód irányába mozdult a piac.
A Tesco szóvivője kiemelte, hogy az akció hatalmas áldozatot követel az óriástól, míg a versenytársak teljesen más irányba mozognak.
A tartósan leárazott termékek körébe mindennapi cikkek kerülnek (ketchup, gyümölcslé...), melyek 30%-kal kerülnek majd kevesebbe mint tavaly, emellett azonban 100 egészségügyi és szépségápolási termék is jelentősen olcsóbb lesz, valamint 100 árucikk esetében felére esnek az árak.
A Tesco lépése minden bizonnyal jelentős hatással lesz a brit élelmiszerpiacra, hiszen a piacvezető részesedése a szigetországban 21%-ra tehető, míg a második Sainsbury 11.8, a harmadik Asda pedig 10.1%-ot tudhat magáénak. A lépés nyomán minden bizonnyal tovább fokozódik majd a kisboltokat féltők aggodalma, a Tesco döntése ugyanis számos egységet egyenesen kivégezhet.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell