Nem menne újdonságszámba az a hír, hogy a Tesco bonyolította a karácsony előtti kiskereskedelmi forgalom jelentős hányadát hazánkban, még az sem döbbentene meg senkit, hogy ha ugyanez a kijelentés a brit óriás szülőhazájával Nagy-Britanniával kapcsolatban hangzana el.
Az azonban már korántsem megszokott jelenség, hogy a Tesco online kereskedelmi oldala, a Tesco.com 30 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítson idén az ünnepek előtt, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában. Nem kevesebb, mint 1,3 millió vásárló intézte el ugyanis ilyen formában a karácsony előtti ajándék vagy nagy bevásárlást.
Ezek után már egyáltalán nem találjuk meglepőnek, hogy a sétálóutcák kereskedőit meglehetősen kellemetlenül érint az online Tesco sikeressége, hiszen azoknak a forgalom szinten tartása érdekében már az ünnepek előtt akciókkal és jelentős kedvezményekkel kellett magukhoz csalogatniuk a vásárlókat.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








