Nem menne újdonságszámba az a hír, hogy a Tesco bonyolította a karácsony előtti kiskereskedelmi forgalom jelentős hányadát hazánkban, még az sem döbbentene meg senkit, hogy ha ugyanez a kijelentés a brit óriás szülőhazájával Nagy-Britanniával kapcsolatban hangzana el.
Az azonban már korántsem megszokott jelenség, hogy a Tesco online kereskedelmi oldala, a Tesco.com 30 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítson idén az ünnepek előtt, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában. Nem kevesebb, mint 1,3 millió vásárló intézte el ugyanis ilyen formában a karácsony előtti ajándék vagy nagy bevásárlást.
Ezek után már egyáltalán nem találjuk meglepőnek, hogy a sétálóutcák kereskedőit meglehetősen kellemetlenül érint az online Tesco sikeressége, hiszen azoknak a forgalom szinten tartása érdekében már az ünnepek előtt akciókkal és jelentős kedvezményekkel kellett magukhoz csalogatniuk a vásárlókat.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








