Végre piacra dobta a Philips az első olyan telefonkészüléket, mellyel úgy is használható a Skype, hogy egyetlen személyi számítógépnek sem kell a lakásban lennie. A VOIP841-es modellt egyszerűen be kell dugni a szélessávú csatlakozóba és máris beszélhetünk Skype hálózaton, de akár hagyományos vonalon is, egyetlen készülék segítségével.
Az újdonság várhatóan 2006 vége felé lesz tömeges mennyiségben elérhető, a Netgear pedig várhatóan 2007 elején dobja piacra hasonló telefonját.
A voip-piaccal kapcsolatban azt kell látni, hogy mára rengeteg ember értesült az olcsó telefonálás előnyeiről, a legtöbben azonban félnek az új technológiáktól és nem is nagyon tudják használni őket. Ennek köszönhető a fentiekben felvázolt fejlődési irány, mely az eddiginél jóval szélesebb rétegek számára teszi elérhetővé az újítást. (Ebbe a képbe tökéletesen passzol a Tesco-ban, polcról, dobozban levehető telefon-csomag, mely csatlakoztatás után feltelepíti magát és egyetlen gombnyomással kezdődhet az olcsó telefonálás.)
Az eBay negyedéves gyorsjelentéséből kiderül, hogy a vállalat által felvásárolt Skype bevétele a második negyedév során szekvenciálisan (az előző három hónaphoz képest) 26%-kal 44 millió dollárra nőtt, mely még mindig meglehetősen kis összeg a 2.6 milliárdos felvásárlási árat figyelembe véve. Az irány tehát adott: az eddiginél jóval nagyobb tömeget kell meghódítani, hogy a fizetős szolgáltatások jobban hozzanak a konyhára!
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok
- Komoly meglepetést okozott az oszakai állatkert vízilova
- BL-negyeddöntő: egygólos előnyben a Veszprém
- Érkezik az újabb alaptörvény-módosítás – a nap hírei
- Drámai helyzetbe kerültek a hollandok
- Saját fiát szúrta hasba a kialakult vita hevében