Világszerte rengetegen hallottak már az internetes telefonálásban rejlő lehetőségekről, ám a dinamikus és széleskörű elterjedés mellett is evidens, hogy rengetegen vannak azok, akik szeretnének élni a lehetőséggel, ám nincsenek annyira otthon a technológiai dolgokban. Őket célozza meg a Tesco, nem is akárhogy!
A Tesco saját márkája alatt kínál internetes telefonálási lehetőséget, amit véletlenül sem neveznek voip-nak, mert az elriasztaná a nagyközönséget. A modell egyszerű: a polcok között sétálva ugyanúgy levehetünk egy dobozt a hipermarketben, mint egy mosóport. A siker kulcsa az egyszerűség, helyesebben a leegyszerűsítettség.
Az egyelőre csak Nagy-Britanniában piacra dobott konstrukció két formában létezik: az egyik doboz 30 fontért 2 telefonkészüléket tartalmaz, míg a másik 20-ért egyet. A telefon mellé természetesen jár egy install CD, egy egyszerű útmutató és egy 5 font értékű prepaid kártya.
A telepítés során a felhasználó pár gombnyomás után kap egy saját telefonszámot, amin fogadhat vezetékes hálózatból érkező hívásokat is, valamint az üzenetrögzítő szolgáltatás is ingyenesen és automatikusan telepítésre kerül.
A Tesco-s vásárlónak tehát egyszerűen csatlakoztatnia kell a megvásárolt telefonkészüléket az USB-portra, majd hagyni, hogy a CD magától feltelepítse a szükséges programokat és máris olcsón telefonálhat. Kétségtelen, hogy a jövő ebben az egyszerűségben van, így lehet igazán nagy tömeget megfogni!
A Tesco-s telefonálók minden voip-számot ingyen hívhatnak (de fontos, hogy csak olyan voip-ozót, akinek van saját száma, mely néhol díjköteles szolgáltatásnak számít), ha azonban ezen a hálózaton kívülre kezdeményeznek hívást, akkor a készülék automatikusan a Skype rendszerén keresztül teljesíti a kérést.
A vezetékes hívások területén a Tesco valamelyest drágább a Skype-nál, a mobilperceket azonban olcsóbban adja.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Gondban lesz a YouTube-bal, ha ilyen mobilja van
- Már van, ahol szinte kötelező lesz e-autót venni a nagyobb cégeknek
- Annyi Szoboszlai Dominik álmainak
- Sz. Bíró Zoltán az Arénában: nagy fordulatot nem hoz a háborúban az újabb amerikai támogatás
- Ezért érdemes lesz pénteken sokáig fent maradni
- Egy hónapos eltolódás várható a Balatonnál az extrém időjárás miatt