A foci-vb hatására megnövekedett kereslet ellenére is pesszimisták az LCD-gyártók, a piac domináns szereplői szerint a torna után is egyre többen fogják ugyan lecserélni régi tévéiket, az árak viszont meredeken csökkennek majd.
A pánikra okot adhat, hogy az LG Philips is jelentősen visszavette bevételi előrejelzését és figyelmeztette befektetőit, hogy a profitmarzsok is tovább szűkülnek majd. A kedvezőtlen változásokat a gyártó egyértelműen az LCD-panelek árzuhanásával indokolta. (Az LCD-panel átlagára január óta 25%-kal, 400 dollár alá esett.)
A piaci pánikra rásegít, hogy sok gyártó túlzottan optimista volt korábban, így többen új gyárakat létesítettek, miközben a kereslet a vártnál kisebb mértékben nőtt.
Összességében tehát megérheti kivárni a vásárlással, hogy profitáljunk az áresésből!
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








