Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Folytatódott 2005-ben a magyar mozilátogatók számának évek óta tartó csökkenése. A Filmforgalmazók Egyesületének adatai szerint tavaly 12.45 millióan mentek moziba, mely 9%-os hanyatlást jelent a 2004-es esztendőhöz képest. A bevételek 7%-kal, 10.1 milliárd Ft-ra csökkentek - írja a Világgazdaság.
Folytatódott 2005-ben a magyar mozilátogatók számának évek óta tartó csökkenése. A Filmforgalmazók Egyesületének adatai szerint tavaly 12.45 millióan mentek moziba, mely 9%-os hanyatlást jelent a 2004-es esztendőhöz képest. A bevételek 7%-kal, 10.1 milliárd Ft-ra csökkentek – írja a Világgazdaság.
1997-ben még 16.8 millió nézőt vonzottak a mozik, ehhez képest még drámaibbnak fest a tavalyi szám. Szakértők a visszaesést részben a kevesebb kasszasikert hozó hollywoodi szuperprodukciónak tulajdonítják, a piacra kerülő közepes filmek ugyanis inkább otthoni DVD-zésre késztetik az érdeklődőket.
A mozibiznisz hanyatlását jelzi az is, hogy első alkalommal zárt be multiplex mozi hazánkban, az Új udvarban és az InterCom is 9 hazai érdekeltségének eladását tervezi.
Fény az éjszakában, hogy a magyar filmek továbbra is jól teljesítettek: az év végén moziba kerülő Egy szoknya, egy nadrág és a Csak szex és más semmi jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a január-október közötti 20%-os forgalomcsökkenést éves szinten 10% alá lehetett szorítani.
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


