A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Sokkoló, ami kiderült a Colgate fogkrémek gyártójáról: erről eddig nem volt szó, magyar vásárlókat is érint
A Colgate-Palmolive a harmadik negyedévet a vártnál magasabb bevétellel és nyereséggel zárta, így megemelte éves előrejelzésének alsó határát. A cég termékei iránt a megélhetési költségek növekedése ellenére is erős maradt a kereslet, amit ismétlődő áremelésekkel ellensúlyozott.
A fogkrémgyártó Colgate-Palmolive emelte éves árbevételi és nyereség-előrejelzésének alsó határát, miután a harmadik negyedévben túlszárnyalta a várakozásokat a magas árú termékei iránti stabil keresletnek köszönhetően - írja a Reuters.
A megélhetési költségek növekedése miatt a fogyasztók a napi alapvető szükségletekre koncentrálnak, háttérbe szorítva a nem alapvető kiadásokat, ami kedvez a Colgate-Palmolive-hoz hasonló fogyasztási cikkeket gyártó cégeknek. A vállalat szájápolási és higiéniai termékei iránt nőtt a kereslet, annak ellenére is, hogy többször emelte áraikat.
A nyersanyag- és csomagolási költségek ellensúlyozására bevezetett áremelések révén a Colgate-Palmolive 260 bázisponttal, 61,1%-ra növelte profitmarzsát a harmadik negyedévben. Ezzel szemben versenytársa, a Kimberly-Clark kedden csökkentette éves árbevételi előrejelzését, mivel a fogyasztók olcsóbb alternatívákra váltottak drágább személyes higiéniai termékei helyett.
Továbbra is erős reklámbefektetésre számítunk az év hátralevő részében, a márka egészségére összpontosítva
– mondta Noel Wallace, a Colgate-Palmolive vezérigazgatója.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A vállalat 2024-re 3-5%-os nettó árbevétel-növekedést vár, a korábbi 2-5%-os előrejelzéshez képest. Éves, korrigált profitnövekedési várakozását 10-11%-ra emelte, amely korábban 8-11% volt.
A harmadik negyedévben a Colgate-Palmolive árai 3,1%-kal emelkedtek, míg az organikus mennyiségi növekedés 3,7% volt. A vállalat 91 centes részvényenkénti korrigált negyedéves nyereséget jelentett, amely felülmúlta az elemzők 89 centes átlagos becslését az LSEG adatai alapján. Harmadik negyedéves nettó árbevétele 5,03 milliárd dollár volt, szemben az 5 milliárd dolláros várakozással.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








