Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
Vádat emelt a Bács-Kiskun Vármegyei Főügyészség egy magyar és szír tagokból álló bűnözői csoport ellen, amely zárjegy nélküli cigarettával üzletelt hónapokon át.
A Bács-Kiskun Vármegyei Főügyészség sajtószóvivője, Négyessyné Bodó Marianna az MTI-hez kedden eljuttatott közleményében azt írta: a büntetőügy tíz magyar és két szír vádlottja 2022 márciusa és májusa között csempészcigaretták – köztük közismert elektronikus dohánytermékek – eladásából élt. A csoport tagjai főként az ország középső és keleti részén tevékenykedtek, néhányan közülük korábban hasonló jellegű bűncselekmények miatt voltak is büntetve. Az ügyben szereplő vágott dohányt, szálas cigarettát, ízesített e-cigarettát ismeretlenek - jórészt az Európai Unión kívülről - úgy hozták be az országba, hogy nem adóztak utánuk.
A jövedéki terméknek minősülő dohányáru tartására, megszerzésére, kereskedelmére a vádlottaknak nem volt engedélyük. Bizonyos típusú cigaretták Magyarországon nincsenek is legális forgalomban. A bűntársak szerepe a beszerzési láncokban általában állandó volt, közös céljuk pedig a legnagyobb haszon elérése érdekében a minél olcsóbb beszerzés volt. Egy család három generációja is részt vett az üzletben, a nagyapa ugyanis az unoka által beszerzett csempészcigaretta tárolásában segített, míg az apa a beszerzési lánc második szintjén álló nagykereskedő volt.
A bűnözői csoport tagjainak számlájára négy hónap alatt mintegy 860 millió forint jövedéki termék megszerzése és értékesítése írható – közölte a főügyészség szóvivője. A pénzügyi nyomozók a több helyszínre kiterjedő, összehangolt akció során az egyik elkövetőnél 72 ezer doboz, több mint 135 millió forint értékű cigarettát foglaltak le, de előkerült 66 kilogramm finomra vágott dohány és közel 1600 nikotin tartalmú e-cigaretta is. Az ügyészség öt férfit különösen nagy értékre, társaikat jelentős értékre, üzletszerűen elkövetett pénzmosással vádolja. Bűnösségükről a Kecskeméti Törvényszék dönt.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








