A Ben & Jerry's új vállalatirányítási szabályokat vezetett be, amelyek kilencéves időkorlátot szabnak az igazgatótanácsi tagságra.
Elkpesztő gyárfejlesztést jelentettek be Magyarországon: ez nagyot fog szólni, határ a csillagos ég
A miskolci székhelyű FHO Fémszer Fémipari Gyártó és Szolgáltató Kft. 349,68 millió forint feltételesen vissza nem térítendő támogatást nyert el kapacitásának bővítésére - közölte a vállalat.
A tájékoztatás szerint a tervezett beruházásban egyszerre fejlesztik a cég gyártási környezetét, valamint megújuló energiát hasznosító termékeik - ipari vízkezelő berendezés, forgatós napelemtartószerkezet-rendszerek - gyártási kapacitását. Az elmúlt tíz évben a vállalat által fejlesztett nagy kapacitású, de alacsony energiafelhasználású kavitációs berendezések alkalmasak olyan problémák megoldására, mint a társadalom megnövekedett energia- és ivóvízszükségleteinek kielégítése - olvasható a közleményben. Mint írták, az eljárás környezetbarát és hosszú távon gazdaságosan üzemeltethető, a beruházás pedig két-három éven belül meg tud térülni nulla százalékos szén-dioxid-kibocsátás mellett.
A generátor rendszerbe való beépítése nem igényel költséges átalakítást, a vízkezelő berendezés pedig elvégzi a metántalanítást, a felfogott hidrogén pedig zöldenergiaként hasznosul. A fejlesztésben kialakítanak egy szennyvíztisztítót is, melynek energiaigényét a lehetőség szerint minél nagyobb mértékben megújuló energia felhasználásával kívánják fedezni. Emellett a kialakítani tervezett gyártókapacitással a cég egyszerre tud majd ipari szennyvíztisztító berendezéseket és napelem-tartószerkezeteket előállítani - közölték.
A pályázat a Széchenyi Terv Plusz program és a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz pályázatán belül valósul meg a vállalat miskolci székhelyén. A nyilvános cégadatok szerint a cég tavaly 1,349 milliárd forint, míg 2022-ben 1,419 milliárd forint árbevételre tett szert. Adózott eredménye 2023-ban 486,638 millió forint, az azt megelőző évben 490,849 millió forint volt.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








