A makrogazdasági tényezőket összegző makro részindex -11 ponton áll egy felmérés szerint.
Európa egyik vezető divat- és életmód online platformja a második félévben javuló jövedelmezőséget vár, és a növekedéshez való visszatérésre számít, megerősítve az egész évre vonatkozó kilátásait. A második negyedévben az aktív vásárlók száma folyamatosan nőtt, és meghaladta a 49 milliót, amely 11 százalékos növekedés éves szinten. A vásárlói kapcsolatok elmélyítése érdekében tett erőfeszítéseinek köszönhetően a vállalat hűségprogramjának taglétszáma 164 százalékkal nőtt az előző évhez képest, és immár több mint 1,5 millió tagot számlál.
Az idei második negyedévben az értékesítés bruttó volumene 3,8 milliárd euró volt, nem változott 2021 második negyedévéhez képest. Az árbevétel 2,6 milliárd euró volt (4 százalékos csökkenés 2021 második negyedévéhez képest), a kiigazított EBIT pedig 77,4 millió euró. A Zalando Plus tagok száma egy év alatt 164 százalékkal nőtt, a programnak már több mint 1,5 millió tagja van. A vállalat sikeresen valósítja meg a jelenlegi volatilis környezethez való alkalmazkodásra irányuló cselekvési tervét, melytől a második félévben javuló jövedelmezőséget várnak.
A Zalando folytatja ciklusokon átívelő beruházásait a ügyfelekkel való mélyebb elköteleződés és a partneri üzletág növekedésének előmozdítása érdekében, különösen a Highsnobiety-be történt befektetéssel.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








