Egy közkedvelt szolgáltatást szüntet meg a mobilszolgáltató.
Felhívás a magyar telefonszolgáltatóktól: csak ilyen esetekben lehet személyesen ügyintézni
A kormányrendelet értelmében a Vodafone Magyarország, a Telekom és a Telenor üzletei a március 8. és 22. között kihirdetett korlátozások alatt is nyitva tarthatnak, de kizárólag az informatikai és kommunikációseszköz-javítási szolgáltatás illetve az azzal kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenység céljából - közölték a szolgáltatók.
A Telekom azt írta, hogy az elveszett, meghibásodott SIM kártyák pótlása is a javítás körébe tartozik. Azt kérik: üzleteiket csak halaszthatatlan ügyekben, arcmaszkban, egészségesen látogassák az ügyfelek.
A Telenor jelezte: csak azok menjenek személyesen ügyet intézni, akiknek nincs lehetőségük online megoldani. Általános ügyintézésre, például számlabefizetésre és vásárlásra továbbra is az applikációt vagy a webes felületet javasolják a szolgáltatók.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- Lezárták a 8-as utat
- A légszűrő alá rejtették a kábítószert, de Dani kiszagolta – videó
- Elvette egy nő táskáját a Batthyány téren, 9 év járt érte – videó
- A TikTok segíthet az ukrajnai háborús bűnök feltárásában
- Összecsapnak a szarkák az ágyúsokkal – sport a tévében
- Szupervérhold-fogyatkozás: ez az égi látvány fogadta ma a korán kelőket – fotók
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


