A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Felhívás a magyar telefonszolgáltatóktól: csak ilyen esetekben lehet személyesen ügyintézni
A kormányrendelet értelmében a Vodafone Magyarország, a Telekom és a Telenor üzletei a március 8. és 22. között kihirdetett korlátozások alatt is nyitva tarthatnak, de kizárólag az informatikai és kommunikációseszköz-javítási szolgáltatás illetve az azzal kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenység céljából - közölték a szolgáltatók.
A Telekom azt írta, hogy az elveszett, meghibásodott SIM kártyák pótlása is a javítás körébe tartozik. Azt kérik: üzleteiket csak halaszthatatlan ügyekben, arcmaszkban, egészségesen látogassák az ügyfelek.
A Telenor jelezte: csak azok menjenek személyesen ügyet intézni, akiknek nincs lehetőségük online megoldani. Általános ügyintézésre, például számlabefizetésre és vásárlásra továbbra is az applikációt vagy a webes felületet javasolják a szolgáltatók.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








