A fuvarozók szerint a bevezetett új úthasználati díjak súlyos válságot okozhatnak a hazai fuvarozási szektorban.
Megkétszereződött az e-számlafizetésre regisztrálók száma: ezzel most sokan fognak jól járni
Több mint 80 százalékkal megugrott az új regisztrációk száma a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzetet követően a vezető független e-számlakezelési platform rendszerében, a korábbi időszak átlagához viszonyítva. A platformon tavaly már mintegy tízmillió e-számlát bocsátottak ki országos és regionális szolgálgatócégek.
A Díjnetnél arra számítanak, hogy a következő hónapokban érdemben tovább növekedik az elektronikus számlafizetés volumene Magyarországon, mivel a koronavírus okozta veszélyhelyzet miatt sokan térnek át a következő időszakban a levélforgalmat, készpénzhasználatot és személyes megjelenést nem igénylő e-számlafizetésre, online megoldásra. A legnagyobb magyar független e-számlakezelési platformon jelenleg 33 közüzemi, telekommunikációs, biztosítási és más, háztartáshoz köthető szolgáltató számláit lehet befizetni, országos és regionális cégekét egyaránt. A budapestiek akár az összes közüzemi számlájukat egy helyen fizethetik, amennyiben a felületen megtalálható közüzemi szolgáltatókat választják.
A tömeges új regisztráció miatt a szolgáltató kérte és buzdítja számlakibocsátó partnereit, hogy az új ügyfelek e-számla igényét az eddiginél is gyorsabban hagyják jóvá, hogy azok, akik eddig hagyományos módon fizettek a szolgáltatásokért, minél hamarabb áttérhessenek az elektronikus számlafizetésre.
A platform emellett minden segítséget megad azoknak a szolgáltató cégeknek, amelyek szeretnének áttérni az e-számlázásra, de nem építették ki saját online csatornáikat. Azon cégek csatlakozását is folyamatosan fogadják, amelyek a saját elektronikus rendszerük mellett a sok szolgáltatót egy platformon kezelő Díjnet használatát is lehetővé tennék ügyfeleiknek. A szolgáltató cégeknek a csatlakozás nem csak rövid távon, a veszélyhelyzet idején hasznos, hanem azért is, mert jelentősen csökkenthetők a számlázási és a befizetésekkel kapcsolatban felmerülő költségek, valamint a statisztikák alapján érdemben nő az ügyfelek fizetési fegyelme. Utóbbi pedig kiemelten fontos a válsághelyzet okozta gazdasági bizonytalanságok idején.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








