Egy hazai kisvállalkozó keserű Facebook-posztban írta le, hogyan szorítja sarokba a globális import és a hazai piaci viszonyok.
A cégbírósági adatokból kiderül, hogy november 25-én a Fővárosi Törvényszék elrendelte a kisebbségi tulajdonos Vajna Tímea miatt ismertté vált gyémántkereskedő cég, a Dorottya Diamond Palace Kft. felszámolását - szúrta ki a 24.hu.
Az ékszerkereskedés már augusztusban is kongott az ürességtől, most pedig még mindig nem adta le a tavalyi éves beszámolóját, aminek határideje május 31. volt. Vajna Tímea még egy korábbi interjúban beszélt arról a TV2-nek, hogy a cég rosszul áll, mert az alkalmazottak lopnak tőle.
A cég beharangozása is heves indulatokat váltott ki az emberekből. Még 2015 elején szállt be 49 százalékos tulajdonrésszel a Vajna Tímea és Andy Vajna közös érdekeltségének számító Beauty Enterprises Hungary Rendezvényszervező Kft. Akkor az Operabálon méregdrága ruhában parádézott Vajna Tímea, és fotót is készített róla, a kép mellé pedig azt írta, hogy "remélem, minden nő valami hasonlót kapott Valentin-napra! A gyémánt örök! Minden nő megérdemli a csillogást."
Sokan felháborodtak, mire Vajna Tímea nem hagyta annyiban a dolgot, szerinte azok a férfiak, akik leszólják őt emiatt, igazi lúzerek, ugyanis egy nőnek igenis szüksége van gyémántra - írja a lap.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








