Válságállóbbak, vagy éppen sérülékenyebbek a hazai topéttermek, mint egy átlagos vendéglátóhely? Mutatjuk, melyik fine dining hely zárta veszteséggel a múlt évet.
Az Európai Parlament közlekedési bizottsága csütörtökön elvetette a sofőrök pihenőidejére és kiküldetésére vonatkozó indítványokat, és csupán a kabotázzsal kapcsolatos kezdeményezésekre bólintott rá - írja a Népszava.
Egyelőre nem lép életbe a közúti fuvarozók munkáját és munkakörülményeit szabályozni hivatott európai uniós törvénycsomag, miután az Európai Parlament közlekedési bizottsága elvetette azt, és csak a kabotázsal (olyan országon belüli szállítás, amelyet nem az adott állam gazdasági szereplői végeznek ) kapcsolatos kezdeményezéseket fogadta el.
A szabályozás szerint a külföldi munkavégzés esetén néhány nap múltán már a helyi bérek illetnék meg a sofőröket, illetve megtiltanák, hogy a sofőrök a kabinban töltsék a pihenőidejüket. A szabályozást több tagállam - így Magyarország is - ellenezte, mert a magyar álláspont szerint az hátrányosan érintené a hazai gépkocsivezetőket.
A kabotázsról született álláspont rögzíti, hogy a fuvarozók három napig vállalhatnak szállítmányozást egy másik tagállam területén belül.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


