A közönség nagyjából 60%-a magyar. A külföldiek közül egyre többen jönnek tudatosan, egy-egy kiállítást megnézni. De van egy alig ismert biznisze is a múzeumnak...
A masszőrök még nem tudják, be kell-e szerezniük az online kasszákat, vagy az kiváltható egy számlázóprogrammal - olvasható a Magyar Nemzet keddi számában.
A Masszőrök Egyesületének elnöke azt mondta, hogy az adóhivatalban azt a tájékoztatást kapták, hogy minden masszőrnek kötelező beszerezni és januártól használnia kell a készüléket, a hivatal honlapja szerint azonban ez kiváltható egy megfelelő számlázóprogrammal is. Egyértelmű tájékoztatást arról sem kaptak, hogy milyen büntetésre számíthat az, aki nem tartja be a szabályokat, de jó néhányan inkább beszerezték a készüléket.
A ruhatisztító vállalkozások már korábban bevezették az online kasszát, az országban működő 8-10 ezer autójavító fele pedig már beszerezte, a többieket pedig tájékoztatták a kötelezettségről. Némely szerviz megrendelte, de még nem érkezett meg hozzájuk a berendezés.
Címlapkép: MTI / Kallos Bea
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.








