Optimistábbá váltak a magyar cégvezetők mind az ország, mind saját cégük kilátásait illetően a Niveus Consulting Group tanácsadó felmérése szerint.
Három héten belül elindulhat a pécsi Zsolnay Zrt. porcelángyár irányított, állami felszámolása - írja a Bama.hu. A gyár szír tulajdonosa és a szintén tulajdonos pécsi önkormányzat között már egy ideje komoly konfliktus van, a gyárnál pedig pár hete a NAV is razziázott. A pécsi önkormányzat pedig most kitalálta, hogy szabadulhatnak meg a mostani vezetéstől úgy, hogy mégis megtartják a Zsolnay gyárat.
A megyei lap azt írja, hogy a pécsi közgyűlés csütörtökön megalapította a céget, ami majd átveheti a mostani tulajdonostól a Zsolnay márkanevet a felszámolás alatt, ami a cég legértékesebb vagyoneleme. Viszont ha ezt nem sikerülne megvenni, a Zsolnay család több örököse is hajlandó megadni a városvezetésnek. Az új cég a Ledina Kerámia Kft. névre hallgat, Pécs alpolgármestere, Girán János pedig kérte, hogy a cég megalakításáról zárt ülésen tárgyaljon a közgyűlés. A Ledina ügyvezető igazgatója Katreiner Zoltán, a Pécs Médiaközpont vezetője lett, ő viszont valószínűleg csak addig irányítja majd a céget, amíg az át nem veszi magát a gyárat. Az alpolgármester később a városháza lapjának azt mondta,
A Zsolnay gyárat korábban már kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetté minősítette a kormány, vagyis a pécsi önkormányzat szerint "védelem alá helyezték" a gyárat a mostani tulajdonosokkal szemben, aminek a szükségességét a NAV razziája is igazol az önkormányzat álláspontja szerint. A többségi tulajdonos, Bachar Najari - aki 2013-ban vette meg a gyár 74 százalékát - viszont ezt ellenséges felvásárlási kísérletnek tartotta az önkormányzat részéről, ezért kizárta a cégből a kisebbségi tulajdonos Pécsi Holding Zrt-t, az önkormányzat vagyonkezelőjét.
Óriási blama a Magyar Postánál: rengeteg magyar adatai szivárogtak ki, bárki szemezgethetett belőlük
Március 28-tól minden magyarországi webshop köteles lesz felajánlani ügyfeleinek a Magyar Postával történő kiszállítás lehetőségét.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek
- Egy korszak véget ért: megszűnt a légiposta Németországban
- Hét órán belül két késelés Londonban - képek
- Ferenc pápa tizenkét női rabnak mosta meg a lábát
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre