Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
Több mint félmillió üveg szeszesitalt foglaltak le a Fejér megyei végrehajtók annál az ital-nagykereskedőnél, amelyre korábban 100 millió forintos bírságot szabtak ki - írja a NAV közleményében.
A társaság nyolc megyében működő tíz telephelyén egyszerre jelentek meg a NAV munkatársai. A Fejér megyei lerakatnál például két napig tartott a hétmillió forint értékű árukészlet lefoglalása. Az égetett szeszesitalokat a NAV árverési raktárába szállították.
Az egyhetes akcióban a NAV a féldecistől a 4,5 literes kiszerelésig összesen több mint félmillió üveg szeszesitalt foglalt le: mintegy 16 ezer üveg whiskyt, 422 ezer üveg vodkát, 14 ezer palack bort és 81 ezer üveg különféle likőrt, rumot, tequilát, keserűlikőrt, és egyéb égetett szeszesitalokat. Mivel ez a mennyiség fedezte a társaság bírságtartozását, a hatalmas sör-, bor- és üdítőkészletet nem érintette a NAV intézkedése.
A jövedéki bírságot a NAV Bács-Kiskun Megyei Vám- és Pénzügyőri Igazgatósága szabta ki és a lefoglalásban Bács-Kiskun, Csongrád, Fejér, Győr-Moson-Sopron, Somogy, Pest, Vas és Veszprém megye adóigazgatóságának munkatársai vettek részt.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








