A vitatott küzdősport egyre növekvő népszerűségnek örvend, miközben szakértők és kritikusok között folyamatos vita zajlik annak biztonságáról.
Az ország keleti, északkeleti részén a legkockázatosabb vállalkozni. A legbiztonságosabbak pedig a Komárom-Esztergom megyei vállalkozások - írja a Világgazdaság.
A hazai cégek bedőlési aránya (felszámolások és csődök cégszámhoz viszonyított aránya) az elmúlt 12 hónapban 3,08 százalékos volt, azaz ekkora a Bisnode Bedőlési Index értéke. A legbiztonságosabbak a Komárom-Esztergom megyei vállalkozások, mert ott a bedőlési arány jóval alacsonyabb. A legrosszabb arányt pedig a Szabolcs-Szatmár Bereg megyei cégek képviselik. Összességében az ország keleti, északkeleti része az egyik legkockázatosabb. Jelenleg a fővárosban és Pest megyében van az összes működő társas vállalkozás 55 százaléka.
A Bisnode felhívta a figyelmet, hogy a pénzhez jutási idő alapján nem következtethetünk egyértelműen egy terület megbízhatóságára. Akár az is előfordulhat, hogy egy rizikósabb megyében jobb a fizetési fegyelem, mert a hitelezők a vállalkozásokat fizetésre kényszerítik, vagy csak előre fizetéssel szállítanak a cégeknek.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








