A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Több mint 55 milliárd forint folyt be a népegészségügyi termékadóból a 2011-es bevezetése óta - írja az egészségügyért felelős államtitkárság tájékoztatására hivatkozva a Magyar Nemzet.
Emlékeztettek, a chipsadó célja a bizonyítottan egészségi kockázatot hordozó magas cukor-, só- és egyes koffeintartalmú élelmiszerek megadóztatásával az egészségesebb táplálkozás előmozdítása, a gyártók ösztönzése a kedvezőbb összetételű termékek előállítására, a népegészségügyi célú programok, egészségügyi szolgáltatások finanszírozásának javítása. Hozzátették: a bevételt - további forrásokkal együtt - az ágazatban dolgozók bérfejlesztésére fordítják.
Szintén az államtitkárság közlésére hivatkozva kiemelték: igazodva az uniós elvárásokhoz, január 1-jével megszűnik a nem minőségi tömény szeszes italokra alkalmazott magasabb jövedékiadó-mérték, ám e termékek - egészségkárosító hatásuk miatt - a népegészségügyi termékadó hatálya alá fognak esni.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








