Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Megdöbbentő bürokratikus követelményeknek kell megfelelniük az uniós pályázatok nyerteseinek: a pályázatok előkészítése és a fejlesztés megkezdése között akár három és fél év is eltelhet -írja a Magyar Nemzet.
Vannak olyan fejlesztések, ahol egy ügyben a végső döntésig 80-100 kiló dokumentáció halmozódik fel.
A lap szerint a pályázatokat lebonyolító szervezetek közvetve maguk is abban érdekeltek, hogy egyre több hiánypótlást kérjenek, mivel ilyenkor a késésért tehát a pályázókra terhelhetik a felelősség egy részét.
További gond, hogy közreműködő szervezetek az ügyiratok száma és iktatása alapján is kapják a díjazásukat, vagyis a rendszerbe kódolták a felesleges adminisztrációt.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


