Az előző évhez képest nem várható komoly növekedés a legnagyobb gyorséttermek forgalmában Magyarországon: számottevő változásra sem a McDonald's, sem a Burger King nem lát esélyt - írja a Napi Gazdaság.
Év végére a tavalyihoz hasonló eredményeket prognosztizálnak a legnagyobb gyorsétteremláncok Magyarországon. A elsejei áfaemelés érzékenyen érintette az egész piacot, az elmúlt időszak forinterősödése azonban pozitív hatással volt. Elsősorban az alapanyagok beszerzése lett olcsóbb, a forgalomban ugyanakkor hálózati szinten nem mutatkozott érezhető változás.
A Burger King idén elsősorban Budapesten kíván terjeszkedni, a fővárosban egy-két étterem megnyitását tervezi, a McDonald's ezzel szemben - századik éttermének augusztus végi megnyitása után - nem bővít 2009-ben, ehelyett már meglévő éttermeinek felújítására és szolgáltatásainak bővítésére koncentrál.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








