5 °C Budapest

Tovább él a Globus

2009. június 24. 15:40

A Globus Csoport úgy döntött, hogy a húsalapú konzervtermékei vonatkozásában egy pályázat során átadja a Globus márkanevet a hozzájuk tartozó receptúrákkal együtt. A pályázat nyertese a cseh Hamé, mely július közepétől jogosult a Globus márkájú húsalapú konzervtermékek gyártására és forgalmazására.

A Globus a korábbi összforgalmának 20 százalékát kitevő húsalapú konzervtermékek gyártásának befejezése után döntött úgy, hogy hét céget, köztük a legnagyobb magyar gyártókat hívja meg arra a pályázatra, melyen az ezen termékeire vonatkozó márkajogokat értékesíti. A pályázat során a minden szempontból legkedvezőbb ajánlatot a cseh Hamé a.s. tette.

Így a döntés következtében az elmúlt évtizedekben rendkívül népszerűvé vált receptúrájú Globus márkanevű húsalapú konzervtermékek (készételek, löncs- és vagdalthúsok, szendvicskrémek és pástétomok) továbbra is elérhetőek lesznek a vásárlók számára.

Az intézkedések nem érintik a Globus márkanév alatt forgalmazott különböző ételízesítőket és szószokat, mely termékcsoportokban a márkanév tulajdonosa az Unilever.
A Globus Csoport a jövőben a termékpalettáján a két legnagyobb súlyú termékcsoportjára, a mélyfagyasztott és zöldségkonzerv termékeire kíván fókuszálni, mely területeken a Globus jelentős beruházásokat és fejlesztéseket hajtott végre korábban. A cég szándéka, hogy ezen két termékcsoport esetében megőrizze és növelje a cég belföldi és export pozícióit a jövőben is.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem