Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Felszámolási eljárást kezdeményeztek az M1 Outlet Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. ellen: a hitelezők úgy döntöttek, nem várnak tovább pénzükre.
A harmadik magyar outlet, a biatorbágyi M1 Outlet Center, és az azt működtető cég felszámolási eljárása május 8-án kezdődött, a hitelezők követeléseiket június 17-éig jelenthetik be a kijelölt felszámoló Pannon Vagyonkezelő Kft.-hez.
Az outlet története nem nevezhető sikernek: a lehető legrosszabb időszakban adták át: 2008 első negyedévében, amikor megtorpant a kiskereskedelmi forgalom Magyarországon. Emellett már az outletek (GL, Premier) közti konkurenciaharc eldőlni látszott a Premier javára.
Pedig az M1 Outlet rövid pályafutása alatt olyan kereskedőket hozott, amelyek multibrand üzletként működve Prada, Dolce & Gabbana és Gucci holmikat kínáltak. A repertoárban ott volt még a Doxa és az Edox, a Merrel, a Diesel, a Devergo, a Mustang, illetve a Sherpa.
A helyzetre reagálva az M1 Outlet is inkább bevásárlóközponttá minősítette magát és a legnagyobb bérlője a CBA lett, ám időközben a szomszédságban az Aldi diszkont is megnyitott, így az FMCG piac felé nyitás sem hozott áttörést az M1 Outletnek. Ráadásul a szakemberek szerint sokat rontott a vásárlói kedven, hogy mélygarázst építettek az outletbe, ezáltal nehézkesebbé vált a parkolás, a vásárlók inkább továbbmentek a Premierbe.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


