Több, mint 30 milliárd font lehet a brit online kiskereskedelem forgalma 2013-ra, miközben idén még ennek a tizedét sem éri el az adat. Ez tíz százalékos szeletet jelentene a kiskereskedelmi szektorból.
A Verdict Research legfrissebb előrejelzése szerint négy éven belül 31,2 milliárd fontra nőhet az internetes kiskereskedelem évi végső egyenlege, holott idén ez az összeg épp, hogy eléri a 2,4 milliárdot. A 31,2 milliárd a teljes kiskereskedelmi torta 10 százalékos szeletét jelentené.
Az e-kereskedelem óriási lehetőséget jelent a brit cégek számára, hogy kibekkeljék a nehéz gazdasági helyzetet, sőt akár növekedjenek is, ami komoly versenyelőnyt jelenthet. A prognózis szerint a kiskereskedelmi szektor egésze idén 0,6 százalékkal zsugorodik a szigetországban, ezen belül azonban az e-kereskedelem 13 százalékkal nő.
A Verdict szerint az online kereskedelem a válságnak köszönhetően a felnőttkorba lépett, a kevesebb pénzzel bíró vásárlók ugyanis inkább az nagyobb kedvezményeket nyújtó internet felé fordulnak. A kiskereskedőknek kettős stratégiát javasol a kutatócég, amely egyrészt a válság túlélésére, másrészt az utána következő potenciális növekedés kihasználására koncentrál.
Mindkettőre remek megoldás lehet a hagyományos reklám- és értékesítési csatornák keverése, melyben hangsúlyos szerepet kell, hogy kapjon a webáruház is. A siker attól függ, hogy a kereskedők képesek lesznek-e folyamatosan fenntartani a vásárlók érdeklődését a termékeik iránt differenciált, személyre szabott és kedvező ajánlatokkal. A konkurenciaharc ugyanis a bővülő piacon egyre nagyobb lesz, ahogy a vásárlók egyre szélesebb rétegei vetik rá magukat az online lehetőségekre.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza