Több, mint 30 milliárd font lehet a brit online kiskereskedelem forgalma 2013-ra, miközben idén még ennek a tizedét sem éri el az adat. Ez tíz százalékos szeletet jelentene a kiskereskedelmi szektorból.
A Verdict Research legfrissebb előrejelzése szerint négy éven belül 31,2 milliárd fontra nőhet az internetes kiskereskedelem évi végső egyenlege, holott idén ez az összeg épp, hogy eléri a 2,4 milliárdot. A 31,2 milliárd a teljes kiskereskedelmi torta 10 százalékos szeletét jelentené.
Az e-kereskedelem óriási lehetőséget jelent a brit cégek számára, hogy kibekkeljék a nehéz gazdasági helyzetet, sőt akár növekedjenek is, ami komoly versenyelőnyt jelenthet. A prognózis szerint a kiskereskedelmi szektor egésze idén 0,6 százalékkal zsugorodik a szigetországban, ezen belül azonban az e-kereskedelem 13 százalékkal nő.
A Verdict szerint az online kereskedelem a válságnak köszönhetően a felnőttkorba lépett, a kevesebb pénzzel bíró vásárlók ugyanis inkább az nagyobb kedvezményeket nyújtó internet felé fordulnak. A kiskereskedőknek kettős stratégiát javasol a kutatócég, amely egyrészt a válság túlélésére, másrészt az utána következő potenciális növekedés kihasználására koncentrál.
Mindkettőre remek megoldás lehet a hagyományos reklám- és értékesítési csatornák keverése, melyben hangsúlyos szerepet kell, hogy kapjon a webáruház is. A siker attól függ, hogy a kereskedők képesek lesznek-e folyamatosan fenntartani a vásárlók érdeklődését a termékeik iránt differenciált, személyre szabott és kedvező ajánlatokkal. A konkurenciaharc ugyanis a bővülő piacon egyre nagyobb lesz, ahogy a vásárlók egyre szélesebb rétegei vetik rá magukat az online lehetőségekre.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


