A hamburgerlánc eredményei nem lettek túl fényesek a tavalyi évben, ám búslakodásnak semmi nyoma a vállalatnál: a tervek szerint idén újabb 1 000 étterme nyílik a társaságnak. Magyarország valószínűleg kimarad a bővülésből.
Hogy pontosan milyen hatással van a recesszió a hamburgerfogyasztásra, még mindig nem világos. Az biztos, hogy a világ legnagyobb hamburgerlánca sem kerülhette el a válságot, igaz esetében nem annyira a forgalom visszaesése, mint inkább a túl erős dollár okozott gondot. A vállalat nyeresége 23 százalékkal csökkent az utolsó negyedévben, forgalma pedig 3,2 százalékkal zsugorodott úgy, hogy közben a legalább egy éve nyitva tartó éttermek forgalma 7,2 százalékkal nőtt.
A McDonald's azonban cseppet sem vesz vissza hódító terveiből, az idei év során 2,1 milliárd dollárt költenének a meglévő éttermek korszerűsítésére, illetve 1 000 új üzlet megnyitására. A magyarországi McDonald's hálózat bővülése ugyanakkor nem valószínű, legalábbis a hazai leány honlapjának tanúsága szerint jelenleg nincs napirenden a franchise partneri kör bővítése.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








