A népszerű üdítőital palackozásával foglalkozó Pepsi Bottling Co. szerdán bejelentette, hogy közel 3150 alkalmazottól kénytelen megválni Európában és az Egyesült Államokban, átstrukturálási lépéseinek eredményeként.
A költséghatékonyabbá tétel eredményeként a cég 160 millió dollárnyi megtakarítást tervez elérni, amit elsősorban a munkabérek és az ehhez kapcsolódó járulékos terhek csökkenése eredményez, a leépítéseknek köszönhetően.
Az Egyesült Államokban és Kanadában vezető szerepet betöltő üdítőforgalmazó cég továbbra is az eladási és szolgáltatási szektort hatékonyságán szeretne finomítani, az általános és adminisztratív költségein lefaragni. Ez 750 ottani alkalmazott elbocsátását eredményezi.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


