A Google Inc.'s kereső-alapú hirdetésszolgáltatása, az AdWords számos kis- és középvállalkozásnak biztosít reklámozási lehetőséget, még azon cégeknek is, akik csupán alacsony reklámköltségvetéssel rendelkeznek.
A Google deklarált célja az internet felhasználó-barátabbá tétele, melynek keretében arra igyekeznek ösztönözni a hirdetőket, hogy honlapjuk betöltődési ideje minél kevesebb legyen. Múlt hónapban ezen kitűzött cél elérésének érdekében a Google aszerint osztályozza a hirdetőket, milyen gyorsan érhető el a kattintás után a reklámozott oldal.
A definíció alapján lassan betöltődő oldalnak az számít, amely a szerver elhelyezkedési helyének régiós átlaga felett három másodperc idő felett töltődik be.
Az AdWords rendszerében pontozás alapján definiálják, mennyibe kerül, hova kerülhet ki egy-egy hirdetés. Június közepétől pedig a gyorsaság-lassúság is beszámít majd ebbe a körbe.
Révész Tamás 20 évnyi amerikai élet után visszatért Magyarországra és az újabb könyve már itthon, Budapesten készült.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
-
Az élhetőbb városokban az ingatlanok is felértékelődnek (x)
Minél több szolgáltatás és zöld van a közelben, annál jobban.
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
Future of Finance 2024
Sustainable World 2024
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/07/1722007321-6WcvnE3RF_sm.jpg)
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/07/1722003032-fYemjX2BC_sm.jpg)
![](https://www.hellovidek.hu/images/site/articles/lead/2020/01/1579873308-2mJ5kC6my_md.jpg)