
Semmit nem ér csak az ötlet: sok magyar így rontja el az esélyeit arra, hogy a saját főnöke lehessen
Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
A Google Inc.'s kereső-alapú hirdetésszolgáltatása, az AdWords számos kis- és középvállalkozásnak biztosít reklámozási lehetőséget, még azon cégeknek is, akik csupán alacsony reklámköltségvetéssel rendelkeznek.
A Google deklarált célja az internet felhasználó-barátabbá tétele, melynek keretében arra igyekeznek ösztönözni a hirdetőket, hogy honlapjuk betöltődési ideje minél kevesebb legyen. Múlt hónapban ezen kitűzött cél elérésének érdekében a Google aszerint osztályozza a hirdetőket, milyen gyorsan érhető el a kattintás után a reklámozott oldal.
A definíció alapján lassan betöltődő oldalnak az számít, amely a szerver elhelyezkedési helyének régiós átlaga felett három másodperc idő felett töltődik be.
Az AdWords rendszerében pontozás alapján definiálják, mennyibe kerül, hova kerülhet ki egy-egy hirdetés. Június közepétől pedig a gyorsaság-lassúság is beszámít majd ebbe a körbe.
Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
A mostani gazdasági helyzetbe szinte bármit megtennénk, hogy spóroljunk, azonban sokan tapasztalhatják azt, hogy hiába igyekeznek, még így is elfolyik a pénz a bankszámlájukról.
Közösségi finanszírozással adnák ki újra a 2012-es év gyerekkönyvét, a Dobozvárost.
A vállalkozásunk sikere rengeteg dolgon múlhat, nem elég az ötlet, bizony kemény munkát kell fektetni a sikerbe.
Az OTP szakértője szerint a legprofibb próbálkozást is felismerhetjük néhány apróságról.
Öt év alatt az élelmiszer-felesleg közel felét hasznosította a Tesco.
Túlélés, beruházás, felvásárlás – a Hiventures tőkével támogatja.