Mi sem mutatja ezt jobban, mint egy brit hölgy példája, aki 42 évesen találta magát hirtelen az utcán. Azonban az addig recepciósként dolgozó hölgy nem adta fel, saját vállalkozást alapított, melyet sikerre is vitt.
Természetesen azért a sikerhez szerencse is kellett. A hölgy ugyanis egy amerikai biztosító társaság egyesült királyságbeli leányvállalatánál volt alkalmazott. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a végkielégítési csomagban egy kisebb klasszikus motorbiciklikre szóló biztosítási portfolió is szerepelt.

Carole Nash
Forrás: Inc.com
A következő évtized során a Carole Nash biztosítási tanácsadó az Egyesült Királyság egyik legnagyobb motorbicikli biztosítási társaságává avanzsált, több mint 240 ezer ügyfelével. Tulajdonképpen ezáltal a brit motorkerékpár tulajdonosok harmadát fedte le, s több mint 100 millió dollár (15 milliárd forintos) díjbevétele keletkezett.
Olyannyira jól ment az üzlet, hogy Nash 1999-ben az ír piacra is betört, Dublinban több irodát is megnyitott. Ezzel párhuzamosan autóbiztosítások értékesítésébe is belefogott. A cég mesés története Nash számára két évvel ezelőtt ért véget, a 66 éves nagymama ugyanis ekkor adta el társaságát a Groupamának, több mint 100 millió dollárért (15 milliárd forintért).
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








