Folytatja terjeszkedését a Praktiker a régióban, és további 2-3 áruház megnyitását tervezi Magyarországon is. A barkácsáruház-lánc november végén nyitja meg első áruházát Ukrajnában, a következő célország Albánia lehet.
A megszorító intézkedések kedvezőtlen hatása ellenére 2-3 új áruház megnyitását tervezi Magyarországon az elkövetkező években a 17 hazai üzlettel rendelkező Praktiker. A német barkácsáruház-lánc vezetése optimista, így a Praktiker teljesíteni kívánja a 2007-es bevételi célkitűzéseit is annak ellenére, hogy a tapasztalatok szerint a magyar vásárlók az idei esztendő első felében felélték tartalékaikat, és jelentősen csökkent a vásárlási kedv. A Praktiker új szolgáltatások bevezetésével, a szortiment optimalizálásával, a különböző árkategóriákban a legkedvezőbb ár-érték arány kialakításával kívánja felvenni a harcot a kedvezőtlen környezeti hatásokkal. A Praktiker a háztartási boltok, illetve az építőanyag telepek területén lát még piaci lehetőségeket Magyarországon, ezért elsősorban vidéki nagyvárosokban kíván megtelepülni.
A Praktiker konszern a napokban lép piacra a Magyarországgal szomszédos Ukrajnában, ahol november 29-én nyitja meg kapuit Donyeckben az első kék-sárga barkácsáruház 8400 négyzetméteres alapterületen. A Praktiker további telephelyek megnyitását tervezi 2008-ban többek között Kijevben és Lvovban. Ukrajnában még egyetlen más nemzetközi barkácslánc sem vetette meg lábát, holott Európa második legnagyobb államáról van szó, így a Praktiker joggal számíthat üzleti sikerekre.
A donyecki barkácsáruház megnyitása mellett a Praktiker konszern az idei év utolsó két hónapjában még három további üzletegységet nyit meg Romániában, Bulgáriában és Görögországban. Az összesen 15 új áruházat és nagyjából 100 millió eurós tervezett befektetési összeget magában foglaló növekedésével a Praktiker csoport terjeszkedése 2007-ben valószínűleg éves rekordot fog elérni. A nemzetközi terjeszkedési stratégia keretében a következő években legalább 20-20 új telephely megnyitása várható. A következő célország Albánia lehet.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok