Az Európai Unió tagállamainak exporthitel-biztosítói közül elsőként a Magyar Exporthitel-biztosító Zrt. (Mehib) kapta meg a Bizottságtól az engedélyt egy új, kis- és középvállalkozásoknak szóló exporthitel-biztosítási konstrukció nyújtására - írja a Világgazdaság.
Az új terméket az évente kevesebb mint 2 millió eurós exportforgalommal rendelkező kis- és középvállalkozások vehetik igénybe, több mint 100 unión kívüli országba való kivitel esetén. A biztosítás fedezetet nyújt mind a kereskedelmi (vevő fizetésképtelensége és nemfizetése) és a politikai kockázatokra is.
A Mehib költségvetési készfizető kezesség mellett nyújtja az új terméket, melynek célja, hogy erősítse a kis-és középvállalkozások versenyképességét, s ezáltal nőjön az általuk lebonyolított kivitelt.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








