Amerikában már van erre lehetőség, ehhez mindössze annyit kell tennie a vállalkozásoknak, hogy valamelyik nagy cég termékét, vagy szolgáltatását hirdeti a közös reklámfilmben.
Így például február közepén a Verizon Communications kisvállalkozói üzleti partnerei között küldött szét egy e-mailt, amelyben arról érdeklődött, hogy melyik partner szeretne részt venni a cég rádiókampányában. Két napon belül 25 választ kaptak.
A közös reklámfilmek előnyeit már régebben felfedezték azok a vállalatok, amelyek kifejezetten a kisvállalkozásoknak nyújtanak szolgáltatásokat, vagy gyártanak termékeket, így például a bankok, hitelkártya-társaságok, illetve futárcégek.
Most azonban úgy tűnik, a megoldásban rejlő lehetőségeket már a nagyvállalatok is kezdik felismerni, ugyanis ha igazi embereket használnak reklámkampányaikban, akiknek igazi vállalkozásuk van, sokkal könnyebben érhetnek el egy bizonyos közönség réteget, célcsoportot.
Ami pedig a másik oldalt illeti, a kisvállalatok is gyorsan felismerték azt, hogy ilyen szintű marketing-lehetőséghez csak igen sokára juthatnának hozzá. Mindössze arra kell ügyelni, hogy a reklámozott termék, vagy szolgáltatás beleilleszkedjen a cég filozófiájába.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok