Amerikában már van erre lehetőség, ehhez mindössze annyit kell tennie a vállalkozásoknak, hogy valamelyik nagy cég termékét, vagy szolgáltatását hirdeti a közös reklámfilmben.
Így például február közepén a Verizon Communications kisvállalkozói üzleti partnerei között küldött szét egy e-mailt, amelyben arról érdeklődött, hogy melyik partner szeretne részt venni a cég rádiókampányában. Két napon belül 25 választ kaptak.
A közös reklámfilmek előnyeit már régebben felfedezték azok a vállalatok, amelyek kifejezetten a kisvállalkozásoknak nyújtanak szolgáltatásokat, vagy gyártanak termékeket, így például a bankok, hitelkártya-társaságok, illetve futárcégek.
Most azonban úgy tűnik, a megoldásban rejlő lehetőségeket már a nagyvállalatok is kezdik felismerni, ugyanis ha igazi embereket használnak reklámkampányaikban, akiknek igazi vállalkozásuk van, sokkal könnyebben érhetnek el egy bizonyos közönség réteget, célcsoportot.
Ami pedig a másik oldalt illeti, a kisvállalatok is gyorsan felismerték azt, hogy ilyen szintű marketing-lehetőséghez csak igen sokára juthatnának hozzá. Mindössze arra kell ügyelni, hogy a reklámozott termék, vagy szolgáltatás beleilleszkedjen a cég filozófiájába.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








