Ingyen reklámlehetőség kkv-knak?

Pénzcentrum
2007. május 9. 15:00

Amerikában már van erre lehetőség, ehhez mindössze annyit kell tennie a vállalkozásoknak, hogy valamelyik nagy cég termékét, vagy szolgáltatását hirdeti a közös reklámfilmben.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Így például február közepén a Verizon Communications kisvállalkozói üzleti partnerei között küldött szét egy e-mailt, amelyben arról érdeklődött, hogy melyik partner szeretne részt venni a cég rádiókampányában. Két napon belül 25 választ kaptak.

A közös reklámfilmek előnyeit már régebben felfedezték azok a vállalatok, amelyek kifejezetten a kisvállalkozásoknak nyújtanak szolgáltatásokat, vagy gyártanak termékeket, így például a bankok, hitelkártya-társaságok, illetve futárcégek.

Most azonban úgy tűnik, a megoldásban rejlő lehetőségeket már a nagyvállalatok is kezdik felismerni, ugyanis ha igazi embereket használnak reklámkampányaikban, akiknek igazi vállalkozásuk van, sokkal könnyebben érhetnek el egy bizonyos közönség réteget, célcsoportot.

Ami pedig a másik oldalt illeti, a kisvállalatok is gyorsan felismerték azt, hogy ilyen szintű marketing-lehetőséghez csak igen sokára juthatnának hozzá. Mindössze arra kell ügyelni, hogy a reklámozott termék, vagy szolgáltatás beleilleszkedjen a cég filozófiájába.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. október 28. csütörtök
Simon, Szimonetta
43. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?