A legelterjedtebb internetes visszaéléseket foglalja össze mai írásában a Népszabadság, mely kiemeli, hogy a világhálót gyanútlanul böngészőket megilleti a hálózati anonimitás joga, azaz amennyiben lehetőség van rá, egyes oldalakon a regisztrációnál nem vagyunk kötelesek valós adatokat megadni.
A neten a hagyományos, általunk már többször tárgyalt visszaélések mellett előfordulhat, hogy valaki ráakad egy apróhirdetésben saját fényképére, holott magához a hirdetéshez és annak feladásához semmi köze. Ezzel az esettel kapcsolatban érdemes tudni, hogy aki más személyes adatait az érintett tudta nélkül felteszi a netre, az bűncselekményt követ el, ugyanis visszaél a személyes adatokkal.
A hagyományos spam-bejelentés esetén érdekes lehet, hogy az NHH csakis akkor vizsgálja ki az ügyeket, ha a panaszos ügyfél azonosítja magát, ezt azonban az anonimitásra hivatkozva akár meg is lehet tagadni, ekkor azonban a hatóság elutasítja a vizsgálatot.
Az NHH-nál a bejelentések esetében a legtöbbször nem született elmarasztaló ítélet, mivel bebizonyosodott, hogy a panaszos korábban megadta a szolgáltatónak vagy a vele kapcsolatban álló adatkezelőnek az e-mail címét.
A jövőben változást hozhat, hogy a gazdasági tárca által készített és a kormány által már elfogadott törvénymódosítási elképzelés jelentősen szigorítana a szabályozáson, egyértelművé tenné ugyanis, hogy az SMS-en, faxon és MMS-en érkező reklámhoz is előzetes hozzájárulás kell. Az előterjesztés szerint a hozzájárulást kérő e-mail maga is spamnek minősülne.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








