-2 °C Budapest

Tízszer ennyi reklámlevél jöhet? - Mi akartuk...

Pénzcentrum
2007. május 9. 08:30

Éves szinten 28,7 milliárd forintot fordítanak hazánkban direkt marketingre, mely tavaly 276 milliárd forint értékű vásárlást eredményezett, az akciók tehát meglehetősen eredményesnek bizonyultak - írja a Napi.

Évente összesen 600 millió kontaktus létesül magyar nyelven a direkt marketing keretében: 244 millió címzett, 300 millió címzetlen küldeményt, valamint 34 millió elektronikus levelet küldenek ki, továbbá 11 milliónál is több telefonhívást és mintegy 1 millió mobilüzenetet bonyolítanak le.

A leghatékonyabb eszközt még mindig a címzett küldemények jelentik, ezek 83%-át ugyanis el is olvassák az emberek, míg a címzetlenek esetében ez az arány csak 68%-os. A telemarketinget a lakosság túlnyomó többsége elutasítja.

Figyelemre méltó, hogy hazánkban a reklámcélú költések 18%-át fordítják dm-re, míg az EU-ban ez az arány 40%-os. Magyarországon egy háztartásra éves szinten 40-50 darab dm-küldemény jut, míg vannak országok, ahol ennek a tízszerese.

A tapasztalatok szerint a dm hatására átlag feletti arányban vásárolnak a nők, a budapestiek és a megyeszékhelyeken élők, valamint a magasabb végzettségűek és státusúak.

Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Zubreczki Dávid: teljesen abszurd, hogy erről végleg lemondtak a budapestiek

A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. február 5. vasárnap
Ágota, Ingrid
5. hét
Február 5.
Nutella Nap
KONFERENCIA
Tovább
Digital Transformation 2023
Innovatív technologiák a hatékonyságnövelésért!
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap!
Biztosítás 2023
A tavasz meghatározó pénzügyi konferenciája március 8-án!
EZT OLVASTAD MÁR?