Éves szinten 28,7 milliárd forintot fordítanak hazánkban direkt marketingre, mely tavaly 276 milliárd forint értékű vásárlást eredményezett, az akciók tehát meglehetősen eredményesnek bizonyultak - írja a Napi.
Évente összesen 600 millió kontaktus létesül magyar nyelven a direkt marketing keretében: 244 millió címzett, 300 millió címzetlen küldeményt, valamint 34 millió elektronikus levelet küldenek ki, továbbá 11 milliónál is több telefonhívást és mintegy 1 millió mobilüzenetet bonyolítanak le.
A leghatékonyabb eszközt még mindig a címzett küldemények jelentik, ezek 83%-át ugyanis el is olvassák az emberek, míg a címzetlenek esetében ez az arány csak 68%-os. A telemarketinget a lakosság túlnyomó többsége elutasítja.
Figyelemre méltó, hogy hazánkban a reklámcélú költések 18%-át fordítják dm-re, míg az EU-ban ez az arány 40%-os. Magyarországon egy háztartásra éves szinten 40-50 darab dm-küldemény jut, míg vannak országok, ahol ennek a tízszerese.
A tapasztalatok szerint a dm hatására átlag feletti arányban vásárolnak a nők, a budapestiek és a megyeszékhelyeken élők, valamint a magasabb végzettségűek és státusúak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


