Éves szinten 28,7 milliárd forintot fordítanak hazánkban direkt marketingre, mely tavaly 276 milliárd forint értékű vásárlást eredményezett, az akciók tehát meglehetősen eredményesnek bizonyultak - írja a Napi.
Évente összesen 600 millió kontaktus létesül magyar nyelven a direkt marketing keretében: 244 millió címzett, 300 millió címzetlen küldeményt, valamint 34 millió elektronikus levelet küldenek ki, továbbá 11 milliónál is több telefonhívást és mintegy 1 millió mobilüzenetet bonyolítanak le.
A leghatékonyabb eszközt még mindig a címzett küldemények jelentik, ezek 83%-át ugyanis el is olvassák az emberek, míg a címzetlenek esetében ez az arány csak 68%-os. A telemarketinget a lakosság túlnyomó többsége elutasítja.
Figyelemre méltó, hogy hazánkban a reklámcélú költések 18%-át fordítják dm-re, míg az EU-ban ez az arány 40%-os. Magyarországon egy háztartásra éves szinten 40-50 darab dm-küldemény jut, míg vannak országok, ahol ennek a tízszerese.
A tapasztalatok szerint a dm hatására átlag feletti arányban vásárolnak a nők, a budapestiek és a megyeszékhelyeken élők, valamint a magasabb végzettségűek és státusúak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok