Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Délután zivatarok alakulhatnak ki, főként az ország északi felén, míg délkeleten kisebb az esély villámtevékenységre. A viharokat jégdara, apró szemű jég és akár 70-80 km/h-s széllökések kísérhetik. Estére a zivatarok lecsengenek. A hőmérséklet északnyugaton 8-15, délkeleten 20 fok körül alakul, késő estére pedig 6-14 fok közé hűl a levegő.
Ma a délutáni órákban fordulhatnak elő zivatarok, nagyobb valószínűséggel az ország északi felén, míg délkelet felé haladva várhatóan csökken kialakulásuk esélye. Környezetükben jégdara, apróbb szemű jég, illetve viharos (~ 65-70 km/h) széllökés előfordulhat, azonban egy-egy intenzívebb cella esetén ennél erősebb ( > 70-80 km/h) széllökés és jégeső (~ 1 cm) sem kizárt. Estére várhatóan lecsengenek a zivatarok.
A legmagasabb nappali hőmérséklet az ország északnyugati felén 8 és 15 fok között, délkeleti tájain 20 fok körül alakul. Késő estére 6 és 14 fok közé hűl le a levegő.

-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








