A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Az emberek egyharmada (31%) többet akar utazni idén, mint tavaly, és 22 százalékuk hajlandó többet is költeni utazásra – derül ki egy új, globális kutatásból.
Ikonikus zenei fesztiválok, nagyszabású televíziós produkciók helyszínei, kihagyhatatlan sportesemények, kulináris kalandok – 2025 a felejthetetlen utazási élmények éve lesz. Az ibis, ibis Styles és ibis budget hotelek a legfontosabb események közelében találhatók, így az utazók ideális helyzetben vannak ahhoz, hogy megtapasztalják az egyes úti célok dinamikus energiáját és autentikus szellemét.
A gyorsan változó világban az emberek utazási céljai is folyamatosan változnak. Az ibis nemrégiben megjelent, Go Get It: hogyan utazik a Z és Y generáció 2025-ben című jelentése azt vizsgálja, hogy az elkövetkező évek megújuló környezetében milyen motivációk határozzák majd meg az utazási döntéseket. Rávilágít az élményközpontú utazások növekvő tendenciájára – legyen szó kulturális elmélyülésről, önfelfedezésről, koncertlátogatásról vagy sporteseményről, az utazókat egyre inkább hasonló szándék vezérli. A kutatás szerint az emberek 58 százaléka úgy gondolja, hogy „az élmények jobbak, mint az anyagi javak”, ami ösztönzi az élményközpontú utazások térnyerését.
Az ibis szerint ezekre a hatalmas eseményekre is megérheti elutazni ebben az évben:
A riói karnevál, Február 28. – március 8.
A Rio de Janeiro-i karnevál, amelyet minden évben a nagyböjt előtt tartanak, a világ legnagyobb fesztiválja. A Sambadrome-on zajló ünnepség bonyolult felvonulásokat, a szambaiskolák versenyét, utcai partikat (blocos) és vad jelmezbálokat kínál. Több millióan árasztják el a várost öt napon át megállás nélkül tartó ünnepségeken, amelyeken Brazília gazdag kultúráját mutatják be a zenén és a táncon keresztül.
Primavera Sound – Porto, Június 12-14.
A többnapos fesztiválon különböző műfajok elismert és feltörekvő előadóinak eklektikus keveréke mutatkozik be. Az Atlanti-óceán partján fekvő lenyűgöző helyszínnel, változatos felhozatallal és káprázatos atmoszférával a Primavera Sound Porto a zene felejthetetlen ünnepe.
Bordeaux Wine Festival, Június 19-22.
A bordeaux-i borfesztivál fénypontjai közé tartozik a regionális borvidékeket bemutató borút, a különböző évjáratok felfedezésére szolgáló kóstolóút, valamint a Garonne mentén kikötött legendás nagyhajók.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Edinburgh Festival Fringe, Augusztus 1-25.
A skót főváros minden augusztusban három felejthetetlen hétig a művészet játszóterévé változik. Több mint 3000 előadás elevenedik meg városszerte, több száz helyszínen több ezer előadással.
Squid Game (2. évad) – Szöul
A dél-koreai disztópikus túlélő thriller, a Squid Game 2024 végén tért vissza a várva várt második évaddal, régi ismerősök mellett új karakterekkel és játékokkal. Ami változatlan marad, az a helyszín; a hatrészes sorozatot Szöulban forgatták, ismét a dél-koreai fővárost helyezve reflektorfénybe.
A Fehér Lótusz (3. évad) – Thaiföld
A sorozat új évadának helyszíne Thaiföld, a forgatás Bangkok, Phuket és Koh Samui területén zajlott. A sorozattól megszokottan luxus üdülőhelyekre koncentrálni, a további helyszínek között Phuket templomai és exkluzív villái is szerepelnek. Az új évad témája a halál és a spiritualitás.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








