Az ALDI a mai naptól csökkenti több népszerű vajtermékének árát a nemzetközi vajpiacon tapasztalható áresés következtében.
A jobb kiszolgálás érdekében a légitársaság változtatásokat vezetett be, hogy az utasok könnyebben hozzáférjenek az ügyfélszolgálathoz.
A Wizz Air bejelentette, hogy az ügyfelek jobb kiszolgálása érdekében fontos módosításokat vezetett be az ügyfélszolgálati tevékenységében. Január 28-tól a Wizz Air megszünteti emelt díjas telefonszámát, a magyar ügyfelek ezentúl a Wizz Air megújult Súgóközpontjában még egyszerűbben találhatják meg a számukra legszimpatikusabb érdeklődési módot, köztük a légitársaság ügyfélszolgálatának helyi tarifás telefonszámát is.
A légitársaság azt javasolja utasainak, hogy a leghatékonyabb és leggyorsabb segítség érdekében a Wizz Air honlapján, vagy mobilalkalmazásán keresztül intézzék ügyeiket. Ezeken a felületeken módosítható legegyszerűbben a foglalás, igényelhető visszatérítés, illetve a késésekkel, esetleges járattörlésekkel kapcsolatos ügyintézés is így intézhető a leggyorsabban.
A járatokkal, foglalással, csomagkezeléssel kapcsolatban a nap 24 órájában működő, angolul, németül és olaszul beszélő chatbot, Amelia azonnali segítséget tud adni. Összetettebb kérdéseknél pedig live chaten keresztül is 0-24-ben fel lehet venni a kapcsolatot a Wizz Air munkatársával.
Az ügyfélszolgálat a Wizz Air számára az egyik legfontosabb terület, ezért a légitársaság folyamatosan fejleszti. Tavaly indult el például az Amelia Voice szolgáltatásuk, amely automata tájékoztatást és alapvető tanácsokat nyújt egy adott járat esetleges csúszása vagy törlése esetén.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








