Mogyorósbányán súlyos elhanyagolás miatt beavatkozásra volt szükség: több bullmastiff és cane corso jellegű kutyát borzalmas körülmények közül mentettek ki az állatvédők.
Bérlettel ingyenessé válhat a kutya-, illetve kerékpárszállítás a fővárosi tömegközlekedésben egy javaslat szerint - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kedden. A közlekedésszervező cég tervezi a jegy- és bérletkínálat egyszerűsítését jövő év elejétől, összhangban a március 1-jén életbe lépett tarifareformmal.
A BKK terveire reagál az a Fővárosi Közgyűlésnek benyújtott javaslat, amely szerint a kutya-, illetve kerékpárjegy megszűnne, bérlettel ingyenessé válna utasonként egy eb, illetve egy kerékpár szállítása. A kutya- és a kerékpárbérletet megszüntetnék.
A tarifaközösségről kötött megállapodás alapján a BKK egyeztetést kezdeményez az állami közszolgáltatókkal, hogy a változás egységesen érintse az összes fővárosi közösségi közlekedésben érintett járművet - közölte a BKK.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








