Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Brutál eső moshatja el Budapestet kedd délután: kiadták a riasztást, ekkor érhet a fővárosba a rettenet
Nyugaton kiadós felhőszakadást hoztak a zivatarok, több helyen 20-30 milliméter eső esett. Alsónemesapátin egyenesen 55 millimétert mértek, ami majdnem az egyhavi mennyiség. A Balatonon sem volt olyan jó az idő, kedd hajnalban több helyen villámlott, ráadásul a szél is erős volt, Fonyódon 84 km/órás széllökést mértek.
Bár mindenhol nyári meleg van, északnyugatra hozott egy kis enyhülést a hidegfront- írja az Időkép. Az ország legnagyobb részén továbbra is tombol a hőség, délkeleten van a legmelegebb, északnyugaton azonban hűtött pár fokot a front, így az ország két része közt tíz fokos különbség van.
Zivatar veszélyt az egész ország területére adtak ki, ami látható a következő képen.

Ugyanakkor elsőfokú felhőszakadást (intenzív záporokból, zivatarokból rövid idő alatt 25-30 mm-t meghaladó csapadék hullhat) két vármegyére jósoltak.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








