Magyarországon az élelmiszer infláció 44,8 százalékos a legfrissebb hivatalos adatok szerint, ám vannak olyan termékek, melyeknek alig egy év alatt megduplázódott az áruk.

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) nagyszabású őszi forgalomélénkítő kampányt indított szeptemberben, az adatvezérelt kampány első négy hete után az előzetes várakozáshoz képest jelentősen nőtt a nemzetközi előfoglalások száma - közölte az MTÜ szerdán. A kampány tervezésekor ismét a big data állományra támaszkodott az MTÜ, az adatelemzés során figyelembe vette a gazdasági trendeket, az egyes országok utazóinak turisztikai célú átlagköltéseit, valamint a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) rendszerben szereplő előfoglalási adatokat is - ismertették.
"Az elmúlt évtizedben a digitalizáció megkerülhetetlenné vált, és alapjaiban változtatta meg a turizmust" - emelte ki Jakab Zsófia, az MTÜ marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese a közlemény szerint. Hozzátette: a marketingkommunikációs eszközök, valamint az értékesítési aktivitások segítségével egyszerre három turisztikai termékkel, célzottan és hatékonyan szólítják meg a fő küldőországok utazóközönségét és a hazai turistákat - ismertette.
Közölték: az október végéig tartó kampányban az Amerikai Egyesült Államokban, Angliában, Spanyolországban és Franciaországban a főváros építészetét bemutató reklámmal és sajtóanyagokkal találkozhatnak az utazni vágyók. Ausztriában, Olaszországban és Magyarországon a bor, valamint a gasztrokultúra szerelmeseit célozza a kampány, míg Németországban mindkét reklám fut. A digitális felületek mellett külföldön a küldőországok főbb nagyvárosainak közterein is láthatók a hirdetések.
A médiaegyüttműködéseknek köszönhetően rövid rádiós interjúkban és olyan nyomtatott külföldi orgánumok cikkeiben is bemutatkoznak hazánk kulturális és gasztronómiai kincsei, mint a globálisan népszerű Monocle, a német Die Zeit és Frankfurter Allgemeine Zeitung, a spanyol El Pais és El Mundo vagy az olaszországi Good Life. Mindezek mellett jelentős, az utazást segítő online felületek, például az Expedia, a Skyscanner és a Szállás.hu konkrét csomagajánlatokkal támogatják a vendégforgalom erősödését.
A kampány indulása óta a foglalások száma hétről hétre emelkedik: a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai alapján látható, hogy az eddig eltelt négy hét alatt az ebben az időszakban várhatóhoz képest 11 ezerrel több nemzetközi előfoglalás érkezett. Különösen látványos az emelkedés az Egyesült Államok (+22 százalék), Spanyolország (+20 százalék), és az Egyesült Királyság (+9 százalék) esetében. A belföldi foglalások száma háromezerrel nőtt az NTAK adatai alapján;
TÍZEZREKET SPÓROLHATSZ BANKVÁLTÁSSAL!
A bankszámla mindennapi életünk része. A munkabér, nyugdíj, ösztöndíj jellemzően bankszámlára érkezik. Segítségével kényelmesen intézhetjük a pénzügyeinket, akár otthonról is. Ahhoz azonban, hogy bankszámlád valóban azt nyújtsa, amire szükséged van, körültekintően kell választanod. Mielőtt kiválasztanád bankszámládat, nézz szét a Pénzcentrum megújult bankszámla kereső kalkulátorában! Állítsd be a személyes preferenciáidat, és versenyeztesd a pénzügyi szolgáltatókat, hiszen a megalapozott döntés a Te érdeked! Egy testre szabott bankszámlával a költségeken is rengeteget spórolhatsz! (x)
a kampány jelen szakaszában a Balaton, Pécs-Villány, valamint a Tokaj és Nyíregyháza turisztikai térségben mutatkozik a legnagyobb emelkedés.
Az MTÜ kiemelte: a magyarországi turizmus az idén továbbra is kiemelkedően teljesít. Lendületben van a belföldi turizmus, és a külföldi vendégek száma is intenzíven emelkedik a tavalyihoz képest. Míg 2021-ben 29 millió vendégéjszakát regisztráltak, addig 2022-ben már 37 millió várható, ami csaknem 30 százalékos növekedés.

Nem fogod elhinni, mit találtak a müncheni reptéren egy bőröndben: eléggé meglepődtek a biztonságiak
Repülőtéri poggyászból mentettek ki egy albínó aligátort a müncheni repülőtéren.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Kijev nyugtat az amerikai "szuperfegyverekkel" kapcsolatban
- Lehet készülni, némileg felforgatják a Szegedi Tudományegyetem képzéseit
- Tőkeprogramot indít a vállalatok beruházásainak támogatására a kormány - a nap hírei
- Újabb engedmény a kínai születésszám emelésére: házasság nélkül is jöhet a gyerek
- Felőrölte az emberhátrányban záró Újpestet a Ferencváros - eredmények, tabella
- Ferenc pápa: meg kell állítani a világ önpusztítását
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


