Érdemes előre tervezni azoknak, akik digitális jegyet használnak vagy vásárlást terveznek a BudapestGO-n keresztül.
A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) is csatlakozott az Astellas Pharma támogatásával megvalósuló kampányhoz: a következő hetekben a legforgalmasabb budapesti villamosvonalakon "bajszos Combinók" közlekednek, jelezve hogy a november a prosztatarák-megelőzés hónapja.
Egy ausztrál kezdeményezés alapján novemberben világszerte sok férfi egy teljes hónapra félreteszi a borotvát, és megnöveszti a bajuszát. Ezzel arra hívják fel a figyelmet, hogy a férfiaknak is törődniük kell az egészségükkel, illetve hogy rendszeres szűréssel megelőzhető az egyik legelterjedtebb férfibetegség, a prosztatarák. 2020 novemberében az Astellas Pharma felkérésére a BKK is csatlakozott ehhez a mozgalomhoz: a prosztatarák megelőzésének, szűrésének és korai felfedezésének jelentőségére közös kampányukkal hívják fel a férfiak, valamint a velük együtt élő, a rájuk vigyázó hölgyek figyelmét.
Budapest legforgalmasabb villamosvonalain - a 4-es és a 6-os villamos vonalán - azért növesztettek bajuszt a Combinók, hogy a kampány fontos üzenete minél több utashoz eljusson. Az Astellas Pharma a megállókba és a forgalmas csomópontokba kihelyezett poszterein szintén a prosztatarák-megelőzést és a -szűrés fontosságát hangsúlyozza:
A prosztatarák hazai statisztikája riasztó: 6000 friss regisztrált eset és 1500 elvesztett férfiélet a betegség éves mérlege . Szakértők szerint az évenkénti prosztatarákszűrés minden 45 év feletti férfinak javasolt panaszmentes állapotban is, hiszen a korai diagnózis a betegség sikeres kezelésének legfontosabb feltétele. Magyarországon a diagnosztizált prosztatarákos betegek mintegy 30 százaléka sajnos későn, már az áttétes stádiumban fordul orvoshoz. Ehhez az is hozzájárul, hogy a férfiak egészségtudatossága elmarad a hölgyekétől, és - ahogy azt a kampány is hangsúlyozza - gyakran a női családtagok beszélik rá a férfiakat a vizsgálatra.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







