A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Júniustól várhatóan kerékpárt is lehet szállítani a 4-es metró szerelvényein. Az egyik kocsi végében lesz kijelölve a hely a bringások számára - írja az Index.
Júniustól bringát is lehet szállítani a 4-es metró szerelvényein. Igaz, egyelőre tezstüzemről van szó, vagyis valószínűleg hétvégente lesz erre lehetőség - írja az Index. Hogy miért csak a 4-es metrón lehet majd kerékpárt szállítani? A válasz egyszerű: ezeken az állomásokon van lift, mozgólépcsőn ugyanis kerékpárt tilos szállítani.
Most egyébként 4-es metrón kívül a HÉV-eken, a HÉV-pótló autóbuszokon, a 60-as villamoson (a fogaskerekű vasúton), a 65-ös, 65A és a 165-ös autóbuszon, a 77-es trolibuszon, az 56-os, az 56A, 59-es 59A, 59B és a 61-es villamoson lehet kerékpárt szállítani, valamint a dunai D11-es, D12-es és D14-es hajójáratokon.
A BKK járatain kerékpárt szállítani egy vonal- vagy gyűjtőjegy érvényesítésével, illetve kerékpárbérlettel lehet, ami 540 forintba kerül.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








